Vaarvakanties met de Billie Holiday

21/7 Weer thuis

We zijn weer thuis. Na nog een paar leuke overnachtingen in Zutphen,Zwolle en ergens in de buurt van Giethoorn, zijn we zondag thuisgekomen. De zon schijnt nu volop dus we maken nog een ommetje over het Snekermeer voordat we op Uitwellingerga aan koersen. Om vier uur meren we af aan onze eigen steiger - de reis is teneinde. Straks maar eens uitrekenen hoeveel kilometer we hebben afgelegd, in hoeveel etappes we dat hebben gedaan, hoeveel uren de motor heeft gedraaid, hoeveel sluizen we hebben gepasseerd. Dat zijn allemaal leuke feitjes voor het fotoboek dat ik natuurlijk weer ga maken als aandenken aan dit vaaravontuur.

Lieve volgers: leuk dat jullie zo hebben meegeleefd. En voor de ons onbekende volgers: we hopen dat jullie iets hebben aan de reisbeschrijvingen. Wij hebben in elk geval veel opgestoken van de blogs van andere vaarders.

Tot het volgende avontuur!

Bouke en Marcella

Basher/Secundo

Beste mensen
Jullie verhalen gelezen en foto's gezien. Heel erg mooi en informatief.
Wij hebben inmiddels weer een (andere) boot gekocht en hopen daarmee ook naar Dld en Fr. te gaan volgend jaar.
Jullie reisverslagen hebben ons echt enthousiast gemaakt. Bedankt!

Marcella

Beste Basher/Secundo,
Wat leuk om te horen. We wensen jullie net zoveel plezier als wij hebben gehad op deze reizen!