Vaarvakanties met de Billie Holiday

Pech

29 juli 2014

De grote storing bij ReisMee.nl heeft niet alleen alle voorgaande verhalen van de reis van dit jaar gewist maar ook alle emailadressen die volgers dit jaar hebben toegevoegd. We hopen nu maar dat die mensen op goed geluk de pagina af en toe nog eens bekijken, want ze krijgen dus geen automatische melding van nieuwe verhalen.

Voor wie het nog niet wist: we liggen al sinds donderdag in Düsseldorf, opnieuw met (grote) motorpech. De monteur zou gisteren komen maar dat is niet gelukt. Hij heeft nu beloofd vandaag te komen. We duimen.

Op zich vermaken we ons best hoor. Er zijn slechtere plekken om een aantal dagen te moeten doorbrengen. De Altstad is hartstikke gezellig en we zijn heel gelukkig dat onze lieve vriend Uwe hier woont, want hij heeft ons de stad en alle leuke kroegjes goed leren kennen en brengt elke dag iets lekkers mee om ons op te beuren.

Dirkje en Jan Huberts

Hallo Marcella en Bouke,
Al snuffelend op FB kwam ik jullie tegen. We hebben jou en Bouke in juli 2014 ontmoet toen jullie met motorpech beneden de Lorelei stuurloos de Rijn afdreven.
Met de BILLY HOLIDAY langszij van onze Bommelaer de SETHE zijn we toen samen, onder toezicht van de WSP, naar St.Goar gevaren. Daaar hebben we ons de wijn goed laten smaken en kwam jij weer een beetje op verhaal. Een paar dagen later troffen we elkaar in Düsseldorf waar jullie weer met pech lagen. Laaiend was je omdat Bouke volgens jou het onderhoud van jullie van Lent of Kaagkruiser niet voor elkaar had. We vertellen het verhaal nog regelmatig en moeten steeds weer lachen om hoe kwaad jij was en hoe kalm Bouke bleef.
Ik heb ergens nog een foto met jullie opzij. Als je wilt zal ik die voor jullie opzoeken.
Als jullie foto’s hebben zou je die dan willen sturen voor in ons reisverslag.
Goede gezondheid en een behouden vaart.
Groetjes uit IJsselstein U. (destijds Meppel)
Dirkje en Jan Huberts